Strategisk marknadsföring

Med LinkedIn som verktyg

Strategisk Marknadsföring – Med LinkedIn som verktyg

”Kommunikation på Linkedin som leder till leads och affärer.
Företag har alltid behov av att utveckla och synas med sitt varumärke. Med strategisk kommunikation kan man skapa engagemang och interaktion på många olika sätt. Det blir allt viktigare i framtiden att förmedla sina värden och skapa dialog med sina målgrupper.”
Robert Lindberg, VD, Premedia

Dörrarna öppnar 17:30 och vi inleder med förmingel där vi bjuder på dryck och tilltugg. Kvällens föreläsning startar 18:30 – till denna kväll har vi bjudit in Robert Lindberg och Sabina Johansen, specialister inom området ”strategisk marknadsföring med LinkedIn som verktyg”. Robert och Sabina lotsar oss deltagare via deras strategier och rutiner för att ge oss den bästa kunskapen för att arbeta strategiskt med LinkedIn. De kommer även berätta hur man gör produkt- och varumärkeslanseringar på LinkedIn, vilka de är helt unika på i deras arbetssätt.
Efter att ha stärkt vår kunskap om hur man arbetar på denna plattform bjuder vi på en kopp kaffe och du har möjlighet att ställa frågor till föreläsarna och diskutera det du lärt dig med andra företagare.

Robert Lindberg driver Premedia och har 30 års erfarenhet av socialt nätverkande inom elitidrott och sponsorverksamhet. De senaste åtta åren har han arbetat professionellt med LinkedIn som huvudsakliga verktyg och har gjort två stycken världslanseringar via den plattformen. För att bli riktig duktig på att kommunicera och nätverka via en plattform sägs det att den magiska gränsen är på 10 000 timmar, Robert är nu uppe på 12-13 000 timmars arbete på LinkedIn.

Sabina Johansen driver FeelACT och har 15 års erfarenhet av komplex försäljning. Sabina arbetar bland annat med att stärka varumärken genom en kombination av strategisk kommunikation och Social Selling med målet att låta LinkedIn arbeta för dig dygnet runt.

Robert Lindberg
Sabina Johansen